niedziela, 26 czerwca 2016

Informacja.

Witam wszystkich ^^
Oj, dawno mnie tutaj nie było:( Miało to inaczej wyglądać, ale problemy mnie niestety przerosły i jestem zmuszona zawiesić bloga na czas nieokreślony. Wakacje się zaczęły i teoretycznie powinnam zająć się blogami, ale wyszło totalnie na opak. Wrócę, ale mocniejsza!! Z nowymi pomysłami, weną i w ogóle wszystko będzie inaczej:))!
Pamiętajcie, że trzeba korzystać w chwil, bo one są krótkie i nie wrócą już nigdy, a po nich zostaną tylko smutne wspomnienia, które sprawią nam okropny ból.
Życzę Wam mega wakacji! Super zabawy ze znajomymi i rodzinką, cudownej i słonecznej pogody, ładnej opalenizny (pamiętajcie koniecznie o kremie z filtrem :D), zwiedzenia zakątków świata, spełnienia swoich marzeń (bo przecież wakacje to najlepszy czas na ukończenie zwycięsko swojej wędrówki po wymarzone cele:) ) i, żeby były one po prostu zajebiste ^-^ 

TRZYMAJCIE SIĘ!
DO ZOBACZENIA ZA JAKIŚ CZAS:*
ŚCISKAM MOCNO I NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI♥
~Weronika.

3 komentarze:

  1. Kochanie ja będę czekała cierpliwie na odnowienie bloga takiej świetnej osóbki (hehe podlizuje się xDD) i rozumiem Cię w stu procentach ! Zresztą ty dobrze o tym wiesz !! ❤❤ Tobie również udanych wakacji słońce ! 😎💖 Duużo buziaków 😚😚😚💞

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj kochana!
    Wszystko będzie dobrze!
    Twoje pingwinki już czekają na powrót 😂💖
    Otóż to! Wrócisz silniejsza😘
    Również miłych, udanych i ciepłych wakacji!😘👌
    Uściski😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja też jestem chociaż wolałabym nie 😐
    Mimo to że blog marzenie to skądś to niestety znam i pamiętaj że ZAWSZE masz moje wsparcie 😍💖
    No w takim razie czekam na mam nadzieje szybciutki powrót 👊
    Wiem że Twoje wakacje i tak będą najlepsze więc co? Trzymaj się tam 😌👄
    Buziolee 😘

    OdpowiedzUsuń